RETUR ȘI RAMBURS

Pentru galeriadearta.ro, satisfacția ta este cel mai important lucru.
Cu toate acestea, dacă nu ești mulțumit de achiziția ta, nu îți face griji: ai termen de până la 14 zile de la primirea comenzii pentru a efectua un retur.

Returnarea produselor

În cazul în care nu sunteţi mulţumit de produsul achiziţionat, îl puteţi returna în termen de 14 zile calendaristice, în conformitate cu condiţiile de vânzare de pe factură.

Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G nr. 34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. CHELTUIELILE DE RETURNARE SUNT SUPORTATE DE CONSUMATOR.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi etc.

Important

În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ciobiri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

Dacă doriți să faceți retur, vă rugăm să urmati procedura:

  1. Se informeaza vanzatorul in scris (comenzi@galeriadearta.ro) sau telefonic, la +40746-494-628 despre retur. Veti primi un numar de inregistrare (care trebuie scris pe awb curier) si se va cadea de comun acord cu privire la modalitatea de expediere

  2. Clientul va ambala produsele in asa fel incat sa nu sufere deteriorari pe timpul transportului, va adauga in colet copie dupa facura.

  3. Vanzatorul va primi coletul, va analiza marfa returnata si va informa clientul daca marfa corespunde termenilor si conditiilor de retur.

  4. Vanzatorul va returna suma platita de client (mai putin costuri legate de transport) in maxim 14 zile, in contul specificat de client